12 November 2009

4 days before SPM.

Hmm. Entahla Dy, kau tu cerdik. Tapi disebabkan kawan-kawan engkau, ini pulak la yang berlaku terhadap engkau. Tapi Fen, aku dah cuba sedaya upaya, memang la kadang-kadang aku terjerumus dengan perangai mereka, tapi kau pun tahu kan, aku ni ada ramai kawan, aku kawan dengan semua orang. Malah dengan merekalah akku dapat mengurangkan ketegangan. Apa yang sedihnya adalah apabila mereka menganggap aku ni mudah berpaling adah ke orang lain apabila aku menghadapi masalah. Bukan cara aku nak mencari gaduh walau sebagai penangan terakhir kepada pihak lawan. Dy, sudah-sudahlah. Cikgu semua kenal kau, kau tu sahaja yang tiada keyakinan diri yang kental. Kau peunyai sesuatu yang lambat menyerlah. sesungguhnya perbanyakkanlah belajar untuk pecutan terakhir ini.

GOOD LUCK FORM 5 2009!

I WISH U ALL HAVE A GREAT RESULT!

CHAWLABETEH.

BYE-BYE.

BY,
fendy-didY
4.10a.m. 13th november.

No comments:

Post a Comment